19 Μαΐ 2013

Ο ΓΑΠ έστειλε τον Σαμαρά στην Κίνα για να δεί την eurovision!






             Ήταν ξημέρωμα κυριακής,ο διαγωνισμός της eurovision είχε τελειώσει πρίν απο λίγη ώρα και ετοιμαζόμουν να κοιμηθώ όταν ξαφνικά άρχισε να χτυπάει το κουδούνι σαν τρελό!
             Τα σκυλιά μου άρχισαν να γαυγίζουν όπως πρίν που τραγουδούσε ο Αγάθωνας και ένας χαμός άρχισε να επικρατεί παντού!   "Ποιός είναι;" ρώτησα,για να πάρω την απάντηση: 
"Ο George είμαι,άνοιξε αμέσως φιλαράκι!"Ανοίγω την πόρτα και βλέπω τον φίλο μου τον Γιώργο με το ποδήλατο αγκαλιά και χαμογελαστό όσο ποτέ!
              "Έκανα μια χοντρή πλάκα στον Αντώνη και δεν μπορώ να ηρεμήσω όλη μέρα απο τα γέλια!Του είπα πως η eurovision φέτος γινόταν στην Κίνα και τον έστειλα εκεί!Και το καλλίτερο, πρίν απο λίγο έστειλα DM στον Μουρούτη ότι κέρδισε το Αζερμπαϊτζάν και τώρα θα πάνε όλοι  στο Μπακού να τους συγχαρούν,τέτοια φάρσα ούτε ο Φερεντίνος δεν θα έκανε!"
              Του έβαλα ένα ισοτονικό ποτό να πιεί και συνεχίσαμε την κουβέντα μας!
              "Μου άρεσε πολύ ο Αγάθωνας,μου θύμισε την Σουηδία που την αγαπώ σαν δευτερη πατρίδα μου,όχι όπως την πρώτη μου βέβαια την Αμερική αλλά αρκετά!".
              "Θέλω να δώ τι θα μου πούνε τώρα όλοι όσοι με κοροϊδευαν όταν τους έλεγα πως θα πρέπει να γίνει η Ελλάδα η Δανία του νότου,αν τα είχαμε καταφέρει τώρα θα είχαμε νικήσει στην eurovision όπως η Δανία!".
              "Άσε που τα μέτρα της κυβέρνησης είναι εντελώς αποτυχημένα,αν ήταν πιο σκληρά θα είχαν διώξει περισσότερο κόσμο έξω και έτσι θα είχαμε περισσότερες ψήφους στην eurovision! Ο Αντώνης και ο χοντρός αδιαφορούν για τον πολιτισμό σε αυτό τον τόπο και να σκεφτείς πως και οι δύο ήταν κάποτε υπουργοί πολιτισμού!"
                "Βρέ Γιώργο μου" του λέω "όλα αυτά θα μπορούσες να μου τα πείς και το πρωί","ποιό πρωί;"μου απαντά "το πρωί θα έχω φύγει,έχω πάρει 13 άδειες ως τώρα,γουρσούζικος αριθμός και θα πρέπει να παρω και μία ακόμα για να σπάσει η γκίνια!"
              Ο Γιώργος είχε όρεξη και θα μίλαγε ώς το πρωί,ήμουν σίγουρος πώς δεν θα σταμάταγε αν δεν ξημέρωνε!Τί θα άκουγα ακόμα ένας θεός το ξέρει!