9 Μαΐ 2013

Το Πάσχα του Γιώργου χάλασε επειδή δεν είχε καλό Φενγκ Σούι!




               Ήταν Δευτέρα του Πάσχα όταν μου ήρθε το sms του Γιώργου!"Kali anastasi,ela amesos stis spetses se xriazomai.Na mou feris kai doro giortazo".Τον πήρα αμέσως τηλέφωνο για να δώ τί συμβαίνει!"Θα στείλω ελικόπτερο να σε πάρει" μου είπε,"πιές μία κόκα κόλα zero και σε 1 λεπτό θα είναι εκεί".
              Στο νησί έφτασα το μεσημέρι,ακριβώς την ώρα του φαγητού!Έδωσα το δώρο μου στον Γιώργο,φάγαμε και μετά καθήσαμε και συζητήσαμε!
             "Έχω πρόβλημα με τον χοντρό,προσπαθεί να με εκβιάσει με μία τρύπα 100 εκ που βρήκε στα ταμεία του κόμματος για να συμφωνήσω να δώσουμε το κόμμα αντιπαροχή στον Αντώνη".Τί εννοείς όταν λές αντιπαροχή; τον ρώτησα!"Κοίτα να δείς,ο Αντώνης την έχει δεί και καλά ηγέτης και θέλει να γκρεμίσει ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και να φτιάξει ένα νέο κόμμα!Βλακείες!Θα πιάσει κορόιδο τον χοντρό και μετά θα γίνει αρχηγός κανένας Βορίδης και εμείς θα μείνουμε έξω απο την μοιρασιά".
             Κι απο εμένα τι θέλεις; τον ρώτησα!"Ψάχνω καινούργιο γυμναστήριο γιατί στο παλιό είναι όλοι πρώην υπουργοί μου και δεν αντέχω να βλέπω συνέχεια τις λυπημένες φάτσες τους!Απο τότε που έπάψαν να είναι υπουργοί κλαίγονται όλη μέρα και μου χαλάνε το Φενγκ Σούι!Την Παρασκεύη το βράδυ για παράδειγμα άρχισαν κάτι τύποι στον επιτάφιο να μου μιλάνε πολύ άσχημα!Φίλησα τρείς φορές το βραχιολάκι ισορροπίας αλλά δεν έγινε τίποτα!Αν είχα καλό Φενγκ Σούι δεν θα είχε συμβεί αυτό!"
              Δεν ήξερα τί να του πώ!Άλλωστε δεν ήταν η πρώτη φορά που έλεγε ασυναρτησίες!
'Επεσες πρόσφατα πάλι απο το ποδήλατο;τον ρώτησα!"Ναι,χτύπησα λίγο στο κεφάλι,πως το κατάλαβες;" μου είπε και δεν ήξερα τί να του απαντήσω!