21 Ιαν 2013

Μια βραδιά στο Λούκι του twitter

https://freedybruna.blogspot.com/2013/01/twitter.html
Προχτές εκεί που tweetαρα με κάποιο κολλητό μου κοιτώ και βλέπω σε ένα avatar δυο μάτια δυο ματάκια γυρίζω στον δικό μου, ο τύπος μου, Νικόλα και μένα, μ’ απαντάει, και εκεί αρχίσαν όλα
Εγώ της έκανα FAV και RT για να την μαγνητίσω αυτά είναι κόλπα ζόρικα που κάνουν στο twitter αλήθεια σας το λέω, απότυχα τελείως δε μου `δινε καμία, μα καμία σημασία.
Όπως καταλαβαίνετε δε μ’ έπαιρνε καθόλου αλλά εξακολούθησα ερήμην να την τρολάρω ο φίλος μου εγκρίνιαζε, βρε Freedy, σου μιλάω για πες μου, σε τρολάρει; καθόλου τ’ απαντάω
Σε μια στιγμή ένα νέο tweet της πλανήθηκε στο κυβερνοχώρο κι στο TL μου σταμάτησε σαν κάτι να ζητούσε ταράχτηκα και σκέφτηκα, Θεέ μου, εμένανε τρολάρει όμως εκείνη τρόλαρε για να βρει νέο follower
Βοήθεια, followers, κοντεύω να φλιπάρω εγώ για κείνη χάνομαι και κείνη ούτε follow με κάνει αχ, να `μουνα tweet, καπνός από τσιγάρο στo TL της να μπαίνω και κείνη ας μη με θέλει
Βοήθεια, followers, κοντεύω να φλιπάρω ζηλεύω όποιον της μιλά και όποιον mention της κάνει μα πιο πολύ ζηλεύω εκείνον που στα DM μαζί της μιλάει, σαν διαβάζει το μηνυμα της και σαν λιγοθυμάει