6 Δεκ 2012

Ταξιδευοντας με τον Γιώργο!

Ταξιδευοντας με τον Γιώργο!

Κυριακή πρωί.Έχω σηκωθεί απο τα χαράματα για να προλάβω την πτήση για Νέα Υόρκη.
Είναι το πρώτο μου ταξίδι με αεροπλάνο και όσο να'ναι το ΨΙΛΟφοβάμαι λίγο.
Ευτυχώς που μέσα στο αεροπλάνο κάθισα δίπλα σε ένα πολύ συμπαθητικό κύριο,ο οποίος έδειχνε να είναι πολύ άνετος με τα ταξίδια και μου έδωσε κουράγιο να αντέξω.
Μου φαίνεστε πολύ αγχωμένος μου είπε κοιτώντας με ευθεία στα μάτια.Σίγουρα φοβάστε τα αεροπλάνα συνέχισε.Τα φοβόμουνα κι εγώ παλαιά αλλά ξεπέρασα τον φόβο μου όταν κατάλαβα
πως τα ελικόπτερα είναι πιο επικίνδυνα.
Τον κοίταξα και τον ρώτησα γεμάτος περιέργεια:Σας ξέρω απο κάπου;
Γιώργος μου λέει,καθηγητής στο Χάρβαρντ,έτσι με ξέρουν όλοι τώρα.
Τι διδάσκεται;Οικονομία,έχω μεγάλο ταλέντο στα οικονομικά θέματα,έχω σώσει και μια χώρα στο παρελθόν.Απο τί την σώσατε;Απο οικονομική καταστροφή;Απο εμένα μου απαντά και με κάνει να τον ξανακοιτάζω γεμάτος απορία.
Στην Ελλάδα έρχομαι μόνο μια φορά το μήνα για να πάω τον μισθό μου.Είχα μία πολύ καλή δουλειά αλλά η κρίση με ανάγκασε να την εγκαταλείψω.Τώρα έχω μια δουλίτσα αλλά πολύ χαμαλίκι,ευτυχώς όμως που ο συνάδελφος μου ο Ταμήλος μου έδωσε αυτή την ιδέα και έτσι και δεν χάνω τον χρόνο μου εδώ και παίρνω και ένα μισθουλάκο.
Συνέχισα να τον κοιτάζω γεμάτος απορία αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω που τον είχα ξαναδεί.
Ίσως μέχρι το τέλος της ΠΤΗΣΗΣ τον θυμηθώ.