31 Δεκ 2012

Ο ΚΗΠΟΥΡΟΣ ΑΜΑΡΤΗΣΕ

Ήμουν έτοιμος για να περάσω την πρώτη μου πρωτοχρονιά στην Νέα Υόρκη.
Ρεβεγιόν θα έκανα μαζί με τον φίλο μου τον Γιώργο,τον μόνο που ήξερα σε αυτήν την πόλη.
Στις έξι το απόγευμα μου ήρθε το πρώτο mail "Είμαι γυμναστήριο και είμαι πολύ στεναχωρημένος.Ένας απο τους κηπουρούς μου στη Ελλάδα έχει μπλέξει πολύ άσχημα"

Στις επτά μου έρχεται το δευτερο "Ο κηπουρός μου είναι μεγάλο βλήμα,έκανε του κεφαλιού του για να βοηθήσει δύο άπορες ξαδερφούλες του και την πάτησε.Αν του έκοβε λίγο και με ρώταγε θα του έλεγα πως γίνονται αυτές οι δουλειές"
Δέν μπορούσα να καταλάβω τίποτα,ούτε ποιόν κηπουρό απο όλους εννοούσε,ούτε σε τί κομπίνα έμπλεξε αυτόν τον άγιο άνθρωπο τον Γιώργο.
Το τρίτο mail,ήταν πιο διαφωτιστικό."Ο Γιώργος έσβησε απο μια λίστα απόρων δύο ξαδερφούλες του που δεν ήθελε να τις εκθέσει δημόσια επειδή είχανε κάτι μικροποσά σε μια τραπεζούλα στην Ελβετία.Το μόνο καλό είναι πως μαζί του μπορεί να βρεί τον μπελά του και ο χοντρός που μου λούφαρε την θέση μόλις άφησα την παλιά μου δουλειά."
Στις δέκα ακριβώς ήρθε ο ίδιος ο Γιώργος για να με πάρει να πάμε στο ρεβεγιόν που ήτανε καλεσμένος."Όλα καλά;"τον ρώτησα."Σιγά μη κάτσω να σκάσω για ένα κηπουρό,να φανταστείς ο άνθρωπος ήταν τόσο άσχετος που ούτε τα δώρα των Χριστουγέννων και του πάσχα δεν μπόρεσε να ξεριζώσει,μόνοκάτι κλαδεματα τους έκανε και έπρεπε να έρθει ο Τόνυ στα πράγματα για να γίνει σωστή δουλειά"
"Πού θα πάμε;" τον ρώτησα,"σε κάτι φίλους socialηστες,πολύ καλά παιδιά που συνεχίζουν να με στηρίζουν"μου είπε και φύγαμε.