6 Ιουλ 2014

Ο Γιωργάκης έχασε το pet του, μπορείς να βοηθήσεις;



Το κινητό μου χτύπαγε σαν τρελό για ώρα, βαριόμουν να το σηκώσω αλλά τελικά έκανα το λάθος και απάντησα. Ήταν βιντεοκλήση απο τον φίλο μου τον George!


"Έλα που είσαι; είμαι Κρήτη και έχω πρόβλημα, έχασα το κατοικίδιο μου" έμεινα άφωνος,ο Γιώργος με σκύλο; και εκεί έκανα το δευτερο μου λάθος,όταν τον ρώτησα να μου πεί τί έγινε!

"Είχα φέρει ένα κροκόδειλο απο την Αμερική για να τον έχω συντροφιά, ξέρεις επειδή μεγάλωσα σε μια οικογένεια με τους δεινόσαυρους της πολιτικής ήθελα κάτι να μου θυμίζει τις ρίζες μου και κατέληξα σε αυτόν. Ήταν πολύ καλό ζωάκι, μου είχε μάθει και πως να κλαίω ψευτικα, με κροκοδείλια δάκρυα. Μια μέρα μου ζήτησε να τον πάω στο ποτάμι, εγώ νόμιζα πως εννοούσε το ποτάμι του Θεοδωράκη και τον μάλωσα και με παράτησε και έφυγε και τώρα ψάχνω να τον βρώ."



Είχα μείνει άφωνος με όσα άκουγα. Και τώρα τι θέλεις να κάνουμε; τον ρώτησα με τρόμο για την απάντηση!

"Δεν ξέρω, ισως να ανεβάζαμε καποια ανακοίνωση στο internet, έχω κατι λεφτά στην άκρη απο εκείνη την μαυρη τρύπα στα ταμεία του Πασοκ, μπορώ να δώσω κάποια αμοιβή σε όποιον μου τον βρεί!"

Αυτός πίσω σου ποιός είναι, ο Κροκοδειλάκιας; τον ρώτησα επειδή είδα ένα περίεργο τύπο δίπλα του για να πάρω την απάντηση "ο συμπέθερός μου,με βοηθάει στις έρευνες."




Εντάξει θα δώ τι μπορώ να κάνω του είπα και έκλεισα την βιντεοκλήση!