8 Δεκ 2013

Το e-mail του ΓΑΠ στον saint Nicolas









                  Αγαπημένε μου saint Nicolas,
               
                  Με λένε Γιώργο και σου γράφω αυτό το e-mail απο το i-pad μου επειδή χρειάζομαι την αγάπη και την βοήθεια σου!Έχω μεγαλώσει σε μια γειτονική στην Λαπωνία χώρα,την Σουηδία και πάντα πίστευα πως όπως τα λεφτά υπάρχουν έτσι υπάρχεις κι εσύ!Για νου πώ την αλήθεια για πολλά χρόνια νόμιζα ότι ήσουν ο Χριστοφοράκος γιατί αυτός πάντα μας έφερνε δωράκια απο την Siemens!
                 Είμαι ένας τίμιος βιοπαλαιστής που δουλευει σε πολλές δουλειές για να τα βγάλει πέρα,είμαι ωρομίσθιος καθηγητής στο Χάρβαρντ και παράλληλα και βουλευτής στην Ελλάδα!Και ξέρεις πόσο χαμηλοί είναι οι μισθοί των βουλευτών στην Ελλάδα,αν δεν με πιστευεις δες τις δηλώσεις του συνάδελφου μου Τζαμπαζή,Τζαμτζή sorry δεν θυμάμαι καλά το όνομα του!
               
                 http://www.youtube.com/watch?v=bmbi3FA-v8w

                  Δεν σου γράφω για να σου ζητήσω κάτι για μένα αλλά για τους φίλους μου που αγαπώ πολύ αλλά τσιγκουνευομαι να τους αγοράσω δώρα!
               
                  Πρώτα απο όλα θελω να στείλεις ένα χωνί σε αυτόν τον ταλαίπωρο πρωην ψηφοφόρο μου για να αδειάζει το λάδι απο τους τενεκέδες που βρίσκει στα σκουπίδια πιό ευκολα!



                   Επίσης θέλω να βοηθήσεις τον καλό μου φίλο τον κυρ Φώτη να κερδίσει στο #dwts4

                                             
                       

                 Στον συμμαθητή μου τον Αντώνη θέλω να του φέρεις ένα κομπολόι για να βροντοκτυπά τις χάντρες αφού απο δουλειά δεν κάνει τίποτα,όλη την λάντζα την έχει αναλάβει η τρόικα! #samaromagas






             Στον Θόδωρα τον Πάγκαλο θέλω να του φέρεις μια ντουζίνα χάμπουργκερς απο τα Mc Donald's.Είναι το  κρυφό του όνειρο απο την εποχή που παρακολουθούσε τους Αμερικάνους να τα καταβροχθίζουν με το κιλό!



                                          


               Αν ήμουν ο Βενιζέλος θα σου έλεγα στην Θεοδώρα την Τζάκρη να φέρεις μία μαϊμού Louis Vuitton αλλά εγώ  δεν κάνω τέτοια παρόλο που ο Βαγγέλης έχει δείξει μεγάλη κατανόηση για την μαυρη τρύπα στα γραφεία του πασοκ!