3 Μαρ 2013

Τι έκανες στο συνέδριο Γιωργάκη;




                       Ήταν Σάββατο μεσημέρι.Ξαφνικά άρχισε να χτυπά το κινητό μου.Κοιτάζω και βλέπω τον αριθμό του φίλου μου του Γιώργου."Έλα,επέστρεψα απο τον Βόσπορο και θέλω να πάμε σε ένα πάρτυ που κάνει ο χοντρός για να του την σπάσω"Εντάξει,του λέω!
                        Πλησίαζε λίγο μετά τις έξι το απόγευμα και είμασταν στον χώρο που θα γινόταν το πάρτυ."Βρε Γιώργο" του λέω "εδώ γράφει συνέδριο Πασόκ" "Άσε τι γράφει,πάρτυ είναι όπως τότε το 2004,δεν θυμάσαι το σύνθημα,πάρτυ,πάρτυ στις εφτά του Μάρτη;" μου είπε και με άφησε όπως πάντα άφωνο!
                       "Κοίτα να δείς,θέλω να έχεις τον νού σου να μήν μου κλέψουνε το πορτοφόλι,μόλις μπούμε θα πέσουνε πάνω μου τα λαμόγια για να με αγκαλιάσουνε αλλά αυτή την επόχη Λεφτά δέν υπάρχουν και μπορεί να μου το βουτήξουν" μου είπε και προχωρήσαμε!
                        Ξαφνικά δεκάδες τύποι με χαρωπά πρόσωπα άρχισαν να τον αγκαλιάζουν και να προσπαθούν να τον σφίξουν στην αγκαλιά τους."Τι είναι όλοι αυτοί;" του ψιθύρισα στο αυτί." Οι τελευταίοι των λαμογιών" μου απάντησε και άρχισε να τους χαμογελά και να τους δίνει το χέρι.
                          Πάνω απο δέκα άτομα προσπάθησαν να του βουτήξουν το πορτοφόλι και ένας μάλιστα το βραχιολακι ισορροπίας που φόραγε στα δεξί του χέρι(στο αριστερό φοράει την  βέρα και δεν ταίριαζε).Ευτυχώς που είχα τον νού μου και έτσι την γλύτωσε!
                        Ακουγόντουσαν συνέχεια συνθήματα,"Γιώργο γερά,υπάρχουν λεφτά" "Το πασόκ είναι εδώ,σε κάθε γυμναστήριο,σε κάθε χωριό" "Σήκω Ανδρέα να τον δείς,είναι ποδηλάτης και αντιεξουσιαστής"  "Γιώργο μπορείς του χοντρού να του την πείς".
                         Προχωρήσαμε και καθίσαμε μπροστά μπροστά!Εκείνη την ώρα μίλαγε ένας τύπος με μία παράξενη φωνή! "Ο Παυλος,πολύ καλός κηπουρός" μου λέει δείχνοντας μου τον βραχνιασμένο που μίλαγε! "Τί ήρθαμε να κάνουμε εδώ βρε Γιώργο; "τον ρώτησα και έσκασε στα γέλια! "Μα σου είπα,ήρθαμε για να χαλάσω το πάρτυ του χοντρού με την  BMW".
                         Όση ώρα καθόμασταν τα βλέμματα όλων ήταν στραμένα πάνω στον Γιώργο.Σαν να βλέπανε εξωγήινο κάνανε όλοι.Ευτυχώς δεν καθήσαμε πολύ ώρα,γιατί ένιωθα πολύ άβολα εκεί μέσα.Σαν reunion προσφάτως αποφυλακισμένων ήτανε!
                         Βγαίνοντας όμως έξω μας περίμενε μία μεγάλη έκπληξη.Το ποδήλατο του Γιώργου δεν ήτανε εκεί που το είχε αφήσει.Κάποιο λαμόγιο το είχε βουτήξει!

                        Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ                                 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (όπως και ο φίλος μου ο Γιώργος άλλωστε)